اخبار بازی ها

اتمام ساخت بازی Age of Empires 4

طی آخرین اخبار اعلام شد که مراحل ساخت بازی Age of Empires 4 یک هفته پیش از عرضه‌‌ی آن به پایان رسیده است.

حدودا یک هفته‌ی دیگر شاهد انتشار بازی Age of Empires 4 از Xbox Game Studios مایکروسافت خواهیم بود. آخرین اخبار بازی کاری کردند که بدانیم پروسه‌ی ساخت این ساخته‌ی استودیوهای Relic Entertainment و World’s Edge به اتمام رسید یا بازی اصطلاح دیگر گلد شده است. Age of Empires 4 اولین قسمت اصلی جدید در سری بازی استراتژی Age of Empires پس از انتشار بازی Age of Empires 3 در سال ۲۰۰۵ محسوب می‌شود.

بازی Age of Empires 4 با پشتیبانی از رزولوشن 4K، دارای هشت تمدن مانند امپراتوری روم، روس‌ها، سلطنت دهلی و مغول‌ها است. بازیکنان می‌توانند چهار کمپین را تجربه کنند و مثلا در یکی از این بخش‌های داستانی به نام Norman، پادشاه هارولد از آنگلوساکسونز (King Harold of the Anglo-Saxons) و دوک ویلیام (Duke William) را ببینند که برای تاج و تخت در سال ۱۰۶۶ مبارزه می‌کنند. ویژگی‌هایی مانند مبارزات دریایی و بخش چندنفره نیز به بازی اضافه شده‌اند.

در طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد بازی منتشر خواهند شد؛ تا متوجه بشویم که به‌روزرسانی‌ها چه‌قدر این اثر را گسترش می‌دهند. Age of Empires 4 در ۶ آبان ماه برای کامپیوترهای شخصی ازطریق استیم و Microsoft Store عرضه می‌شود و اگر مشترک سرویس ایکس باکس گیم پس هستید، از همان روز عرضه بدون نیاز به خرید جداگانه می‌توانید این بازی را روی پلتفرم PC تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید