اخبار بازی ها

انتشار توضیحات داستانی و چند تصویر رسمی از God of War: Ragnarok

صفحه‌ی مربوط‌به بازی God of War: Ragnarok در فروشگاه پلی استیشن، چند تصویر رسمی باکیفیت و جزئیات بیشتر از داستان آن را در دسترس قرار داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که صفحه‌ی مربوط‌به بازی God of War: Ragnarok استودیو سانتا مونیکا در فروشگاه پلی استیشن آپدیت شده است و اکنون اطلاعات بیشتری از داستان کلی این اثر را در اختیار کاربرها می‌گذارد. در این صفحه تصاویر رسمی و باکیفیت گرفته‌شده از جدیدترین تریلر گیم‌پلی بازی هم قابل مشاهده است. فریا، انگربودا و برخی از مکان‌های جدیدی که کریتوس و آترئوس از آن‌ها دیدن می‌کنند، همگی در این تصاویر دیده می‌شوند.

پس از وقایع بازی God of War سال ۲۰۱۸ میلادی، کریتوس و آترئوس ماجراجویی‌هایی را در سراسر ۹ قلمرو آغاز می‌کنند. این در حالی است که سربازهای ارتش آسگارد برای جنگ و فرا رسیدن رگناروک آماده می‌شوند. ما می‌دانیم که کاراکترهای اصلی داستان به‌دنبال تیر، ایزد جنگ در اساطیر نورس می‌گردند. آن‌ها همچنین مشغول گردآوری متحدان دیگری از سراسر قلمروها هستند تا با «دشمنان مهیب در هیبت خدایان و هیولاهای اسکاندیناوی» مقابله کنند.

درحالی‌که آترئوس به‌دنبال کسب اطلاعات بیشتر از لوکی و پیش‌گویی‌های موجود است، کریتوس این خواسته‌ی او را تاب نمی‌آورد و باید بین «گرفتار ماندن در ترسِ تکرار اشتباهاتش» و «رهایی یافتن از گذشته برای تبدیل شدن به پدر مورد نیاز آترئوس» یکی را برگزیند. همچنین باتوجه‌به اینکه کریتوس برای محافظت از خانواده‌ی خود می‌جنگد، در بازی God of War: agnarok مهارت‌های مرگبار او به‌شکل بی‌سابقه‌ای مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

موارد بسیار زیادی راجع به بازی جدید استودیو سانتا مونیکا هستند که ما از قبل درباره‌ی آن‌ها اطلاع داریم. اما همچنان خیلی‌ها انتظار این را می‌کشند که ببینیم کریتوس چه متحدان دیگری را دور خود جمع می‌کند. میمیر به‌همراه کوتوله‌های آهنگر یعنی سیندری و بروک برای دنباله‌ی بازی God of War بازخواهند گشت. حضور ثور، اودین (که گفته می‌شود نقش پُررنگی خواهد داشت)، Hrist و Gna از والکیری‌ها و اینهریار نیز در بازی God of War: Ragnarok تأیید شده است. تازه‌ترین نسخه‌ی خدای جنگ برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است. پس منتظر انتشار اطلاعات بیشتر راجع به آن در ماه‌های آتی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید