اخبار بازی ها

اسکین بتمنی که می‌خندد به بازی فورتنایت می‌آید

اسکین بتمنی که می‌خندد در نتیجه همکاری جدید اپیک و DC Comics به بازی فورتنایت می‌آید.بازی Fortnite و دنیای DC Comics قرار است همکاری دیگری با یکدیگر داشته باشند و طرفداران می‌توانند از محصولات مرتبط (فیزیکی و دیجیتال) در اواخر ماه اکتبر لذت ببرند. در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) یک کمیک با نام Batman/Fortnite Foundation منتشر می‌شود و خریداران این کمیک اسکین جدید Batman Who Laughs و وسایل دیگر را به‌صورت رایگان در بازی فورتنایت دریافت می‌کنند.کمیک Batman/Fortnite Foundation در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) منتشر می‌شود و همان‌طور که از نام آن مشخص است، شخصیت اسرارآمیز بازی فورتنایت نیز نقشی مهم در این کمیک دارند. اگر کاور کمیک دقیق باشد، شوالیه تاریکی و فاندیشن قرار است با یکدیگر مبارزه کنند. هنوز اطلاعاتی درمورد دلیل مبارزه این دو منتشر نشده است و باید منتظر انتشار کمیک باشیم.

کسانی که کمیک Batman/Fortnite Foundation را در فرمت‌های فیزیکی یا دیجیتالی خریداری کنند، کد محتوای DC Comics را نیز دریافت می‌کنند که موارد فهرست زیر شامل آن می‌شود.

  • اسکین The Batman Who Laughs
  • کوله‌پشتی Robin’s Perch
  • صفحه لودینگ Dark Days

اگر فقط اسکین‌ها را می خواهید و علاقه‌ای به کمیک ندارید، باندل کامل The Batman Who Laughs که بعضی از محتوای آن مختص باندل می‌شوند و در کمیک موجود نیستند، همراه‌با عرضه کمیک در فروشگاه فورتنایت منتشر می‌شود و می‌توانید این باندل را در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) خریداری کنید. اما کاراکتر The Batman Who Laughs چه‌کسی است؟ اگر با این شخصیت که از محبوب‌تری شخصیت‌های حال حاضر کمیک دی سی است آشنایی ندارید، در ادامه به معرفی او می‌پردازیم، دقت داشته باشید که احتمال اسپویل شدن قسمتی از داستان The Batman Who Laughs وجود دارد.

بتمن خندان یا بتمنی که می‌خندد در سال ۲۰۱۷ توسط اسکات اسنایدر خلق شد. اسکات اسنایدر از کاتبان قدیمی بتمن است و در بازنگری شخصیت بروس وین او را تبدیل به قهرمانی تاریک می‌کند. در کمیک بتمنی که می‌خندد، بتمن درنهایت جوکر را به قتل می‌رساند و بر اثر آن به جنون دچار می‌شود. بعد از این اتفاق بتمن از نظرها می‌افتد و در گذر زمان قسمتی از شخصیت خارج از تعادل جوکر را فرا می‌گیرد. اسکین The Batman Who laughs در مقایسه با دیگر اسکین‌های بتمن در بازی فورتنایت تفاوت بسیاری دارد.

The Batman Who Laughs در بازی فورتنایت قسمتی از ست تزئینی جدید Dark Multiverse خواهد بود و به داستان کمیک اشاره می‌کند که در آن دو جهان فورتنایت و DC بایکدیگر برخورد می‌کنند. این ممکن است به این معنی باشد که در آینده قهرمانان و اشراری بیشتر از دنیای DC در بازی فورتنایت مشاهده می‌کنیم. شایعاتی نیز از انتشار اسکین لکس لوتر منتشر شده است.

نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید