آموزش ها

PS5 Error Codes | همه چیز درباره خطاهای PS5

PS5 Error Codes تقریبا تمام دستگاه‌های کامپیوتری دارای خطاهایی هستند که در زمان استفاده توسط کاربر رخ می‌دهد. بسیاری از این خطاها طبیعی بوده و تحت شرایط خاصی رخ می‌دهد که با گزارش دادن به شرکت مربوطه می‌توان آن‌ها را رفع کرد. در این بخش قصد داریم درباره لیست خطاهای کنسول نسل نهم سونی (PS5) صحبت کنیم تا خطاهای این کنسول را مورد بررسی قرار دهیم.

CE-105799-1 / CE-113212-0

این نوع خطا نشان می‌دهد که مشتری در شبکه پلی استیشن (PSN یا PlayStation Network) وجود دارد. در صورت مشاهده این خطا، یکی از راهکارهای مفید این است که صفحه وضعیت شبکه پلی استیشن را بررسی کنید تا از قرار بودن اتصال اطمینان حاصل کنید. اگر وضعیت شبکه پلی استیشن بدون مشکل بود، با عوض کردن شبکه اینترنت خود می‌توانید مشکل مربوطه را تشخیص دهید.

CE-108862-5

این خطا هم مانند خطای قبلی مربوط به اتصالات اینترنتی است اما تفاوت آن در این است که این خطا می‌تواند مربوطه به شبکه بازی مورد نظر باید؛ یعنی ممکن است بازی‌ای که قصد انجام آن را دارید از نظر شبکه دچار اختلال شده باشد.

CE-107520-5 / CE-108889-4

این خطا یعنی آخرین آپدیت کنسول را دانلود و نصب نکرده‌اید. درصورت مشاهده این خطا، می‌توانید کنسول خود را به اینترنت وصل کرده و آپدیت کنید و یا از طریق این بخش آپدیت مربوطه را دانلود کرده و نصب نمائید.

CE-108255-1

این خطا برای بسیاری از استفاده کننده‌ها رخ می‌دهد. زمانی شاهد این کد خطا هستید که بازی یا برنامه مربوطه مشکل داشته باشد. بسیاری از کاربران اعلام کردند که این خطا را تقریبا برای تمام بازی‌های نصب شده دریافت می‌کنند. در صورتی که عده دیگری تنها بر روی یک بازی یا تعداد معدودی شاهد این خطا هستند. یکی از راهکارهای حل این مشکل، حذف بازی مربوطه و نصب مجدد آن است. درصورتی که تمام بازی‌های شما این خطا را نمایش می‌دهند، بهترین کار فرمت کردن کنسول از طریق بخش Safe Mode است.

NP-102955-2

در صورت دریافت این خطا، یعنی اطلاعات اکانت وارد شده توسط شما با اطلاعات ثبت شده در سیستم سونی مطابقت ندارد. جهت رفع مشکل باید اطلاعات اکانت خود را به صورت صحیح وارد کنید. اگر رمز اکانت را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از گزینه بازیابی رمز عبور (Forgot Password) در کنسول و یا سایت سونی کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید