دانلود بازی موبایل

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای اندروید

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای اندروید

کاملا تست شده بدون نیاز به دیتا

جدیدترین اثر فوق العاده استودیوی Rockstar Games یعنی Red Dead Redemption 2 پس از انتشار در سال 2018 بالاخره توسط راکستار در سال 2019 نسخه کامپیوتر این بازی را عرضه و در سال 2020 نسخه اندروید آن نیز عرضه شد. رد دد ردمپشن 2 ادامه نسخه اول این سری است اما داستان بازی سال ها قبل از نسخه اول روایت میشود. این بازی یکی از بهترین آثار های جهان باز میباشد که دنیای بزرگ غرب وحشی را با جزئیات تمام و کمال به نمایش میگذارد و بازیکنان را با شخصیت پردازی فوق العاده خود در این دنیای بی رحم غرق میکند. ناگفته نماند بازی رستگاری مرگ سرخ در سال 2020 جزو ده بازی برتر و پرفروش جهان بوده است.

همانطور که میدانید بهترین بازی ها و گیم های اندرویدی که منتشر شده اند و برای دانلود در دسترس قرار گرفته اند ، سازنده شان راک استار بوده و هر کاربر اندرویدی پس از دانلود بازی اندروید جدید راک استار ، روز ها و هفته های زیادی خود را سرگرم بازی ساخته است !

در بازی مرگ سرخ شما در نقش Arthur Morgan میباشید که عضوی از گنگ Van der Linde است. همانطور که گفته شد، داستان بازی قبل از اتفاقات نسخه اول است و بازی یک درام حماسی و غنی و البته بی رحم را در دنیای غرب وحشی شرح میدهد. شخصیت پردازی تک تک اعضای گنگ بخصوص آرتور مورگان آنقدر خوب طراحی شده است که داستان بازی را بسیار جذاب کرده است.

تنوع مراحل بازی آنقدر زیاد که برای تمام کردن تمامی آن ها به ۶۵ ساعت زمان نیاز دارید. راکستار علاوه بر مراحل اصلی بازی، تعداد بسیار زیادی مرحله فرعی و ایونت در بازی قرار داده است که انجان دادن تک تک آن ها آنقدر جذاب است که نمیتوانید از هیچکدامشان دست بکشید.

در طی بازی رددد 2 ممکن است بارها بر سرتان جایزه گذاشته شود و ماموران پلیس به دنبالتان بی افتند ! در این شرایط تنها کاری که میتوانید بکنید این است : تسلیم شدن یا جنگیدن !؟ انتخاب با شماست. همچنین گیم پلی بازی یکی از بخش های جذاب آن است. تمامی جزئیات بازی روی گیم پلی تاثیر خواهند گذاشت، از جمله آب و هوا، مریضی، گرسنگی، اسلحه خراب و میزان سلامتی. یکی از امکانات گیم پلی سیستم Dead Eye است که در نبرد های بسیار برای شما کاربرد خواهد داشت.

 

توجه: بازی به صورت ریمیک میباشد و ساخت شرکت اصلی نمیباشد.نقشه بازی کوچک است انتظار بازی رد دد اصلی رو در موبایل نداشته باشید.گرافیک بازی را میتوانید بر اساس مدل گوشیتان تنظیم و بالا ببرید..

» برخی از ویژگی های بازی Red Dead Redemption 2 :

🔸 دارا بودن سلاح های مختلف

🔹 دارا بودن ماموریت های بیش از حد سرگرم کننده

🔸 بدون نیاز به دیتا با قابلیت نصب آسان

🔹 بدون نیاز به اینترنت

🔸 شخصیت پردازی بسیار عالی

🔹 ایتم های مخفی و جذاب

🔸 داستانی احساسی ، هیجانی و غم انگیز

🔹 صداگذاری و آهنگ های بسیار بی نظیر و عالی

🔸 گرافیک بی نهایت عالی و در حد واقعیت

 

برای دانلود بازی کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید