ویدئوها و سرگرمی, ویدئوهای آموزشی

ویدیو آموزش آهنگسازی Songwriting & Music Production In GarageBand- A Total Guide!

ویدیو آموزش آهنگسازی Songwriting & Music Production In GarageBand- A Total Guide!

MP4 | Video: h264, 1280×720 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 849 MB | Duration: 2h 30m
Learn how to use the powerful tools that GarageBand offers for creative songwriting and high quality music production!

چیزی که یاد خواهید گرفت
بر رابط GarageBand مسلط شوید و بتوانید به راحتی ویژگی های آن را مرور کنید
شش ابزار قدرتمند ترانه سرایی را که GarageBand برای ترانه سرایی خلاقانه به شما ارائه می دهد، کشف کنید و به آنها مسلط شوید
آموزش استفاده از ابزارهایی که GarageBand برای تولید موسیقی با کیفیت بالا به شما ارائه می دهد (راهنمای مبتدی برای ضبط، ویرایش، میکس و مسترینگ موسیقی خود!)
یاد بگیرید که استودیوی خانگی خود را از ابتدا با استفاده از تجهیزات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه بسازید و یاد بگیرید که همه چیز را مرحله به مرحله تنظیم کنید!
الزامات
به آخرین نسخه GarageBand به روز کنید! (* توجه: GarageBand فقط برای محصولات Apple/Mac موجود است، نسخه PC/Windows وجود ندارد!)
بدون نیاز به تجربه قبلی!
این دوره به نسخه سیستم عامل GarageBand (لپ تاپ/رومیزی) اختصاص دارد نه نسخه iOS GarageBand (iPad/iPhone)
شرح
این دوره برای شماست؟؟ این بررسی های دانشجویان اخیر را بررسی کنید-
“وای. من فقط در 15 دقیقه بیشتر از یک ترم کامل کلاس موسیقی دیجیتال که در کالج شرکت کردم یاد گرفتم.” -جردن میلر
“من به ندرت برای هر چیزی نظر می گذارم اما مجبور شدم برای این دوره نظر بگذارم! من همیشه می خواستم موسیقی خود را ضبط کنم اما فکر می کردم خیلی پیچیده است… این دوره به من کمک کرد تا از این باورهای غلط عبور کنم و اکنون در حال ضبط همه موارد هستم. زمان با سهولت … این مربی آسان است و واقعاً خنده دار است که تماشای آن را سرگرم کننده می کند. و کیفیت این درس های ویدیویی باورنکردنی است … من آن را به هر کسی که به دنبال رشد در ضبط موسیقی خود از طریق GarageBand است توصیه می کنم. ” -آستین سنت لوران
“بسیار آموزنده، کاربردی، آسان برای درک، خنده دار است و من را برای نوشتن موسیقی هیجان زده می کند!” -سام مسترسون
“دوره عالی در Garageband و آشنایی کامل با تکنیک های مدرن تولید موسیقی.” -جرج تئوتوکیس
“بهترین معرفی GarageBand را ارائه می دهیم. دین آن را از اصول اولیه می گیرد، اما به اندازه کافی جزئیات را پر می کند تا دوره را جذاب و الهام بخش نگه دارد، حتی اگر قبلاً تجربه کمی با این برنامه داشته باشید. او سبک تدریس واقعاً سرگرم کننده ای دارد. که یک دوره آموزشی سرگرم کننده و همچنین آموزنده را ایجاد می کند. احتمالاً بهترین چیز در مورد آن این است که نمونه های زیادی از آهنگ های واقعی که دین در GarageBand نوشته و تولید کرده است وجود دارد. این آهنگ ها فقط برای نمایش تکنیک های GarageBand عالی نیستند، بلکه آنها همچنین به عنوان تخته های پرش برای ترانه سرایی خودتان نیز بسیار الهام بخش است. واقعاً از این دوره راضی هستم – آن را از صمیم قلب به کسانی که تازه شروع به کار کرده اند یا بعد از مدت ها دوری به GarageBand بازمی گردند توصیه می کنیم! -ریچارد وست سولی
آیا شما یک ترانه سرا هستید که مشتاق نوشتن، ضبط و میکس موسیقی خود در GarageBand هستید، اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ این دوره به گونه ای طراحی شده است که شما را به سفری گام به گام در کل چرخه زندگی آهنگ خود ببرد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه موسیقی خود را با کیفیت بالا بنویسیم، ضبط کنیم، ویرایش کنیم، میکس و مسترینگ کنیم!
در بخش 1، با تسلط بر اصول رابط GarageBand شروع می کنیم و سپس ابزارهای قدرتمند آهنگسازی را که GarageBand برای ترانه سرایی خلاقانه و پویا به شما ارائه می دهد، کشف می کنیم.
در بخش 2، ما به ابزارهایی می پردازیم که GarageBand برای تولید – ضبط، ویرایش، میکس و مسترینگ – موسیقی شما با کیفیت بالا (و درسی در مورد نحوه اشتراک گذاری و فروش رایگان موسیقی خود به صورت آنلاین) ارائه می دهد!
در بخش 3، نحوه ساخت استودیوی خانگی خود را از ابتدا با استفاده از تجهیزات مقرون به صرفه بررسی خواهیم کرد و سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه همه چیز را مرحله به مرحله تنظیم کنیم!
این دوره با یک چالش به پایان می رسد تا آموخته های خود را بپذیرید و با نوشتن و تولید یک آهنگ اورجینال آن را عملی کنید! سپس این فرصت را خواهید داشت که آهنگ خود را برای تشویق و بازخورد با جامعه دانشجویی Udemy ما به اشتراک بگذارید!
حالا، نگران نباش! اگر هر یک از این موضوعات شما را می ترساند، ما قصد داریم هر یک از آنها را به تفصیل تجزیه و تحلیل کنیم و درک آنها را آسان و اجرای آنها را در پروژه های شما ساده کنیم. برای تسلط بر محتوای این دوره، نیازی به دانش قبلی در مورد GarageBand یا تولید موسیقی ندارید!
این دوره برای چه کسانی است
ترانه سرایان مبتدی و متوسط ​​که می خواهند نحوه نوشتن، ضبط، ویرایش، میکس و مسترینگ موسیقی خود را در GarageBand با کیفیت بالا بیاموزند.
ترانه سراها و نوازندگانی که می خواهند یک استودیوی خانگی با کیفیت بالا با بودجه بسازند و آن را با سهولت راه اندازی کنند.
خوانندگان/نوازندگانی که می خواهند بر نرم افزار GarageBand مسلط شوند و شروع به نوشتن و ضبط موسیقی از خانه کنند.
خوانندگانی که ساز نمی زنند اما دوست دارند با استفاده از ابزار دیجیتال در GarageBand شروع به تنظیم موسیقی کنند.
https://www.udemy.com/course/آهنگ-نویسی-موسیقی-production-in-garageband-a-total-guide/

DOWNLOAD:

https://hot4share.com/61jupgazr5mc/mpic0.Songwriting..Music.Production.In.GarageBand.A.Total.Guide.rar.html
OR
https://uploadgig.com/file/download/828d6Cd7197efDb2/mpic0.Songwriting..Music.Production.In.GarageBand.A.Total.Guide.rar
OR
https://rapidgator.net/file/8ca1b8f6da44b9ab8e1cb774a49634a5/mpic0.Songwriting..Music.Production.In.GarageBand.A.Total.Guide.rar.html
OR
https://nitro.download/view/61A49FBAFAE78DE/mpic0.Songwriting..Music.Production.In.GarageBand.A.Total.Guide.rar

دیدگاهتان را بنویسید