اخبار بازی ها

تاریخ عرضه‌ی بازی Resident Evil Re:Verse به تاخیر افتاد

به نظر می‌رسد که بازی چندنفره‌ی Resident Evil Re:Verse فرار است که در فصل تابستان سال جاری میلادی عرضه شود.

سال ۲۰۲۱ میلادی با همه‌ی دردسر‌های ناشی از ویروس کرونا، تبدیل به سال بزرگی برای فرنچایز رزیدنت ایول شده و کپکام قرار است که امسال، تولد ۲۵ سالگی این فرنچایز بسیار محبوب را جشن بگیرد و برنامه‌های خاصی را پیگیری کرده است. در حالی که قرار است با عرضه‌ی بازی Resident Evil Village کپکام تا مدت نسبتا زیادی در چشم بسیاری از علاقه‌مندان به مدیوم ویدئوگیم قرار گیرد، اما این کمپانی صرفا به Resident Evil Village قناعت نمی‌کند و قرار است تا یک بازی چندنفره‌ی PvP با نام Resident Evil Re:Verse را نیز عرضه کند. این بازی مشغول ساخت است و تا الان، سه نسخه‌ی بتا از Resident Evil Re:Verse منتشر شده است و حالا نیز می‌توانیم حدس بزنیم که این بازی قرار است در چه تاریخی عرضه گردد.

شرکت کپکام به تازکی چندین ایمیل به اعضای برنامه‌ی خود با نام Resident Evil Ambassadors فرستاده و به آنان در مورد دموی بعدی Resident Evil Village اطلاعاتی را داده است. همجنین آن‌ها در مورد Resident Evil Re:Verse هم صحبت کرده‌اند و اعلام کرده‌آند که قرار است این بازی در تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر شود و بازیکنان بتوانند بالاخره نسخه‌ی کامل این بازی را تجربه کنند.

ازی Resident Evil Re:Verse برای پلتفرم‌های پی‌سی، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس،اس، پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد و همچنین قابل یادآوری است که، خریداران بازی Resident Evil Village می‌توانند به شکل رایگان این بازی را دریافت کنند.

ریخ عرضه Resident Evil Re:Verse به تاخیر افتاد!

به‌روزرسانی تیر ۱۴۰۰: شرکت کپکام طی توییتی رسما اعلام کرد که تاریخ انتشار Resident Evil Re:Verse با تاخیر مواجه شده است. در حالی که قرار بود بازی اواخر ماه جولای سال ۲۰۲۱ میلادی (مصادف با هفته‌های ابتدایی مرداد ماه) برای کنسول‌های خود به انتشار برسد، شرکت ژاپنی Capcom رسما اعلام کرد که تاریخ عرضه‌ی این بازی به سال ۲۰۲۲ میلادی موکول شده است.

دلیل اصلی این تعویق، فعالیت بیشتر روی گیم‌پلی بازی و تلاش برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی بهتر به علاقه‌مندان فرنچایز رزیدنت اویل عنوان شده است؛ اثری که با تاخیر چند ماهه در تاریخ انتشارش، حالا انتظارات بیشتری از آن می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید