آرشیو بلاگ

دانلود دیتا دمو بازی PES 2022 برای پلی استیشن 4

شرکت کونامی سازنده و ناشر سری‌ بازی‌های ورزشی Pro Evolution Soccer یا همان PES بدون اطلاع قبلی اقدام به انتشار نسخه‌ دمو بازی PES 2022 برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس‌باکس سری و ایکس‌باکس وان کرده است. فعلا خبری از نسخه‌‌های رایانه‌های شخصی نیست و تنها کاربران کنسول‌های خانگی می‌توانند از تجربه‌ی نسخه‌آزمایشی بازی لذت ببرند.

از همین‌الان می‌توانید نسخه‌آزمایشی PES 2022 که با نام New Football Game Online Performance شناخته می‌شود را حتی بدون نیاز به اشتراک پلی‌استیشن پلاس و Xbox Live Gold دانلود و تجربه کنید.

تیم‌های موجود در دمو بازی PES 2022

این نسخه‌آزمایشی که بدون هیچ اطلاع قبلی و انتشار ایمیل‌های تبلیغاتی و یا تاریخ عرضه‌ی دقیق در پاسی از بامداد روز گذشته، 23 ژوئن به انتشار رسید، تا 2 هفته‌ی دیگر، یعنی تا تاریخ 8 ژوئیه قابل‌ دسترس خواهد بود. طبق گزارشات ارائه شده از وب‌سایت خبری Eurogamer، تنها 4 تیم به ترتیب از لیگ‌های جزیره انگلستان، بوندس‌لیگا آلمان، سری‌آ ایتالیا و لالیگا اسپانیا دردسترس خواهند بود و این بدان معناست که انتخاب شما تنها به تیم‌های منچستریونایتد، بایرن‌مونیخ، یونتووس و بارسلونا محدود شده است و قابلیت میان‌نسلی میان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 و البته تمامی کنسول‌های خانگی ایکس‌باکس برقرار است.

 

درواقع نسخه‌آزمایشی PES 2022 شاهد تغییر سیاست کونامی در استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine به جای Fox Engine و تلاش تیم توسعه‌دهنده برای فریم‌ورک جدید لقب می‌گیرد. تغییراتی قابل‌توجه که در جهت ارائه‌ی هرچه واقع‌گرایانه‌تر مدل و انیمیشن‌های بازیکنان، فیزیک و تعادل بهبودیافته و جلوه‌های بصری حقیقی صورت گرفته است. از آنجا که مدتی‌ است اخبار زیادی از شرکت کونامی و پروژه‌های در دست توسعه‌‌اش موجود نیست، تغییر رویه‌ی این شرکت در اجرا و انتشار تازه‌ترین پروژه‌های خود قابل‌توجه به‌نظر می‌رسد تا جایی که می‌توان به انتشار غافل‌گیرکننده نسخه‌آزمایشی PES 2022 اشاره داشت.

می‌دانیم که کونامی مشغول کار بر روی پروژه‌ای تحت‌عنوان GetsuFumaDen: Undying Moon، دنباله‌ای بر بازی 8بیتی ژاپنی بوده و جالب است که تمامی این حواشی درحالی جریان دارد که چندی‌پیش آهنگساز سری‌بازی‌های Silent Hill به نسخه‌ای جدید اشاره داشت و عنوان Castlevania Advance Collection اوایل ماه جاری در استرالیا توسط سازمان Classification Board جهت انتشار در این کشور رده‌بندی سنی شد.

دانلود نسخه دمو بازی PES 2022

برای دانلود نسخه دمو بازی PES 2022 تنها کافی‌ست به صفحه‌ی فروشگاه کنسول خود رفته، اسم New Football Game Online Performance Test را جست‌و‌جو کنید (با جست‌و‌جو کلمه‌ی New Football نیز دمو بازی نمایش داده می‌شود.)، سپس گزینه‌ی دانلود را انتخاب کرده و شرایط و سیاست‌های مربوطه با تجربه‌ی نسخه‌آزمایشی را قبول کنید. به‌خاطر داشته باشید که تنها می‌توانید به صورت آنلاین با دیگر بازی‌کنندگان بازی کنید و خبری از Master League و دیگر مدهای قابل‌بازی این فرنچایز نخواهد بود. لازم به ذکر است که تمامی تیم‌های موجود در نسخه‌آزمایشی از لایسنس کامل از جمله کیت و تمامی بازیکن‌های فوتبال شبیه‌سازی‌شده برخوردارند و هر تیم براساس بیشترین دقایق حضور بازیکننان در زمین، از 20 بازیکن برخوردار است

دیدگاهتان را بنویسید