آموزش ها

PS4 Jailbreak 7.55 | کپی خور PS4 7.55 برای کنسول پلی استیشن ۴

کپی خور PS4 7.55 یکی دیگر از کپی خورهای پلی استیشن ۴ می‌باشد. در این نسخه نیز همانند ورژن‌های قبلی، با استفاده از مرورگر کنسول می‌توانید عملیات‌های مربوط به کپی خور و Jailbreak را بر روی کنسول خود پیاده کنید. کپی خور PS4 7.55 نسبت به نسخه‌های قبلی، از بازی‌های جدیدتری پشتیبانی می‌کند. بازی‌هایی نظیر The Last of Us Part II در این نسخه پشتیبانی می‌شوند.

اکسپلویت یا Exploit چیست؟

همانطور که قبلا  توضیح داده بودیم اکسپلویت در واقع به معنای بهره‌برداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما اگر بخواهیم از آن در زمینه نفوذ و هک کردن دستگاه‌های مختلف استفاده کنیم، کلمه اکسپلویت به معنای نفوذ و رسیدن به هسته یک دستگاه شناخته می‌شود. یعنی توسعه دهنده‌ها توانستند یک اکسپلویت برای نفوذ به هسته کنسول پلی استیشن ۴ به دست بیاورند که به کمک آن می‌توان کارهای مختلفی را بر روی هسته (Kernel) کنسول انجام داد.

آموزش انجام کپی خور PS4 7.55

  1. ابتدا مطمئن شوید که ورژن کنسول شما 7.55 است.
    اگر ورژن پایین‌تر از این نسخه است، آپدیت 7.55 را از طریق فلش مموری بر روی کنسول نصب کنید.
    اگر ورژن بالاتر از 7.55 روی کنسول شما قرار دارد، باید منتظر عرضه کپی خور برای ورژن مورد نظر بمانید.
  2. حالا دسترسی به اینترنت را بر روی کنسول خود فراهم کنید.
  3. وارد مرورگر (Browser) کنسول خود شوید و آدرس darkmoddervc.github.io/PS4JB را تایپ کرده و وارد آن شوید.
  4. از منوی مربوطه، ورژن 7.55 را انتخاب کرده و سپس گزینه HEN را انتخاب کنید.
  5. بعد از اینکه تمام مراحل با موفقیت انجام شد، می‌توانید بازی‌های Dump شده را به صورت رایگان اجرا کنید.

لازم به ذکر است که اگر در هنگام انجام مراحل بالا در مرورگر کنسول با خطاهایی مربوط به Memory مواجه شدید، از تنظیمات مرورگر Cache و Cookie را به طور کامل پاکسازی کنید تا فضای تخصیص داده شده به مرورگر آزاد شود.

همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است چندین مرتبه با خطای Memory مواجه شوید. بنابراین باید آنقدر ادامه دهید تا عملیات به صورت موفقیت آمیز به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید