فناوری

لپ‌تاپ هوآوی MateBook X به باریکی چند برگ کاغذ!

جدیدترین لپ تاپ هواوی برای مخاطبانی که به دنبال لپ تاپ قدرتمند و در عین حال ظریف هستند، قطعا مورد پسند واقع می شود. هواوی بر این باور است که چرخه‌ی عمر کامپیوترهای شخصی به اندازه‌ی عمر گوشی‌های موبایل کوتاه نیست.

به صورت میانگین، صاحبان گوشی‌های هوشمند تقریبا هر دو سال یک‌بار آن را عوض می‌کنند، این در حالیست که برخی از کاربران در بازه‌های کوتاه‌تری گوشی خود را عوض می کنند. اما طبق بررسی ها همین مصرف‌کننده‌ها، کامپیوتر شخصی‌شان را معمولا چهار سال یا حتی بیشتر از آن نگه دار می کنند و قصد تعویض آن را ندارند. همین موضوع باعث می‌شود تا سازندگان کامپیوترها، ایده‌های نوآورانه‌تری را به کار بگیرند تا بتوانند مشتری را به داشتن آخرین فناوری‌های موجود در کامپیوترهای شخصی ترغیب کنند.

لپ‌تاپ Huawei MateBook X از قدرت پردازش بالا بهره برده و همچنین درون یک طراحی به شدت نازک و سبک جای داده شده است، یا معرفی این لپ تاپ دیگر نمی شود پیشرفت چشم‌گیر هواوی در صنعت کامپیوترهای شخصی را نادیده بگیریم.

هواوی با تولید لپ‌تاپ HUAWEI MateBook X ‌خواسته لپ‌تاپ‌ها را سبک‌تر و نازک‌تر کند و در این کار هم موفق بوده است. نمایشگر لپ‌تاپ هوآوی MateBook X از نوع ویژه‌ای است که هواوی آن را FullView Display می‌نامد. این نمایشگر تقریبا حاشیه‌ای در دورتا دور خودش ندارد و می‌توان آن را بدون حاشیه (Bezel-less) دانست.

اگراز دید کاربران بخواهیم به قضیه نگاه کنیم، همیشه محصولات شیک و زیبا حس خوبی از کار کردن و مالکیت به افراد منتقل می‌کنند. وزن لپ‌تاپ HUAWEI MateBook X تنها یک کیلوگرم است و ضخامت آن تنها ۱۳.۶ میلی‌متر است.

به طور کلی اگر بخواهیم کمی واضح تر درباره‌ی سبکی و نازکی این لپ‌تاپ صحبت کنیم، باید بگوییم که طول و عرض HUAWEI MateBook X از یک کاغذ A۴ هم کوچک‌تر است و می‌توان با دو انگشت آن را از زمین بلند کرد. با قاطعیت می توان گفت هواوی با معرفی محصول جدید خود شگفتی به ارمغان آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید