آموزش ها

نصب دیتای بازی‌های پلی استیشن ۴ بدون قفل شدن بازی

خیلی از کاربران وقتی یک بازی هکی و یا ظرفیت اول برای کنسول PS4 خریداری می‌کنند، در نصب دیتای آن به مشکل زمانی می‌خورند. بسیاری از این کاربران بازی را در روز تعطیل خریداری می‌کنند و نمی‌توانند برای نصب دیتا به مغازه‌ها مراجعه کنند. البته کسانی که خودشان دیتا دانلود می‌کنند مشکلی ندارند. در این آموزش قصد داریم توضیح کاملی دربارهٔ دیتا آفلاین PS4 بدون قفل شدن بازی ارائه دهیم تا کاربران دیگر دقدقه‌ای در این مورد نداشته باشند.

قبل از نصب دیتا آفلاین PS4 دقت کنید

قبل از اینکه مراحل را طی کنید، اکانت مورد نظر خود را وارد کنید، سپس بازی‌های مورد نظر را از بخش Library/Purchased به لیست دانلود اضافه کنید. سپس ادامهٔ مراحل را طی کنید.

 

از بخش Settings/Network Settings/Set Up Internet Connection وارد شوید.

 

حالت Custom را انتخاب کنید و تا مرحلهٔ وارد ردن DNS پیش بروید.

در کادر Primary DNS مقدار 108.61.128.158 را وارد کرده و کادر Secondary DNS را در حالت 0.0.0.0 رها کنید. سپس در بخش Proxy Settings تنظیمات مربوط به PSX Download Helper را طبق آموزش انتقال دیتا انجام دهید.

حالا دیگر محدودیت زمانی‌ای برای نصب دیتای بازی‌ها ندارید و می‌توانید به نصب دیتا آفلاین PS4 به وسیله برنامه PSX Download Helper بپردازید. لازم به ذکر است برای انجام این کار، باید دیتای بازی را به صورت کامل بر روی کامپیوتر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید